Jest to moja propozycja na alternatywę dla tradycyjnej fotobudki i księgi gości. Więcej o tym możecie dowiedzieć się m.in. na moim Instagramie – @jatoogarne.
Nie widziałam jeszcze nigdzie takiego rozwiązania jak moje, więc jeśli myśleliście o tego typu aparatach na swoją uroczystość – zachęcam do zapoznania się ze szczegółami! 🙂
Działam głównie na terenie województwa mazowieckiego oraz w odległości do 150 km od Warszawy, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żebym dojechała na waszą uroczystość w dowolne miejsce w Polsce!
Wszystkim tutaj zajmuję się ja – koordynuję cały proces, robię zdjęcia waszym gościom, wymieniam wkłady, drukuję wybrane fotografie oraz jeśli chcecie – tworzę dla was obraz ze zdjęć z życzeniami.
Nie musicie martwić się o:
- nieudane kadry,
- za ciemne lub prześwietlone zdjęcia, na których nic nie widać,
- zepsute i zmarnowane wkłady,
- brak osoby obsługującej aparaty, która zachęca też do zrobienia zdjęć,
- brak możliwości wydrukowania drugiego takiego samego zdjęcia na pamiątkę dla gości,
- brak wpisów w księdze gości, ponieważ goście zamiast wpisów wolą zabierać zdjęcia ze sobą.
Te wszystkie problemy rozwiązuję ja z moim Instaxem na wesele – w cenie otrzymujecie profesjonalną obsługę i wypożyczenie aparatów.
Jeśli jesteście zainteresowani szczegółową ofertą, wypełnijcie proszę poniższy formularz kontaktowy. Możecie również napisać do mnie na Instagramie @jatoogarne lub przez wiadomość e-mail na karolina@jatoogarne.pl.
Każdą wycenę możemy przygotować również indywidualnie w zależności od potrzeb pary młodej. Wypełnijcie powyższy formularz i napiszcie o tym w uwagach – w ciągu maksymalnie 5 dni roboczych otrzymacie od nas odpowiedź ze spersonalizowaną ofertą.